Nar planen forandras...

Ar man glad att man har en forsakring!

Jag ar sjuk. Om ett par timmar evakueras jag med ambulansplan till Libreville, Gabon.

Det borjade ett par dagar sedan, med konstigt ont i nacken och ryggen. Igar vaknade jag med en huvudvark jag aldrig upplevt forut. Spydde okontrollerat under flera timmar. Roda utslag pa benen.

Besok hon lakaren pa franska ambassaden som gjorde sa gatt hon kunde. Eftersom tillgangen till sjukvard och analyser har ar mkt begransad stod vi och stampade pa samma stalle. Eller stod och stod, jag lag och gnydde mest, nar jag inte hangde krampaktigt over en skal, toalett, staket, bildorr och spydde.

Vi ar radda for menengit. Malariaproven ar negativa, men det finns heller inga mojligheter att gora ett ryggmargsprov har for att ta reda pa om jag verkligen har menengit. Har jag det ar det allvarligt och jag behover komma under vard snarast.

Jag ska nu fa dropp eftersom jag inte har atit och druckit sedan i forrgar och antibiotika-injektioner.

I eftermiddag kommer planet och hamtar mig. Ryggmargsprov i Libreville och sedan vet jag inte vad som hander.
Kanske behandling i Libreville, kanske flygs jag till Frankrike, eller till Sverige.

Men nu vet ni. Ni far garna halla tummarna for mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Charlotte och låt oss hoppas att det inte är något allvarligt med dig.

Ta hand om dig!

Kram

2009-04-07 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0