Grubblerier och vardagsmat

Ar det nagon som laser? Nagon maste val lasa. Men det kanns inte sa. Jag har lite grubblerier over denna blogg. Den borde ju vara sa dar fantastisk, uppdaterad och skriven pa ett alldeles fabulost och intressant satt. Personlig men anda distansierad. Personlig, for jag vill att mina nara och kara ska kunna veta vad som hander i mitt liv, med anda vill jag inte forlora mig i dagboksskrivande och visa kort pa dagens outfit och beratta vad jag at till frukost varje dag. For hur intressant ar det? Men hur ska jag orka skriva intressanta utlagg om politiska ting varje dag? Eller konstnarliga detaljer och poetiska beskrivningar av alla regndroppar och lerpolar? Nej. Nagon matta far det ju vara. Som sagt. Grubblerier.

Kommentarer
Postat av: Mama ti dungo mo

Visst det är många som läser. Tror jag, eller vet jag. Men många vill inte kommentera inför ett allmänt forum. Fortsätt. Vi läser och njuter.

2008-10-22 @ 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0